Thursday, December 3, 2009

rintihanku-mawaddah

salam dari melaka.....



Ya Allah, Ya Rabbi dengarlah tangisan hatiku
Hambamu yang hina ini
Terimalah taubatku hambaMu yang banyak bersalah ini
Ampunkan dosa-dosaku

Engkaulah yang Maha Pengasih
Engkaulah yang Maha Penyayang
Engkaulah yang Maha Pengampun
Engkaulah penerima taubat

Rintihanku dengarlah deritaku kerna dosaku
Pengaduanku terimalah, janganlah kecewakanku , permintaanku
Deritaku dengan dosa dan noda
Di atas perbuatanku yang telah terlanjur
Aku memohon dengan rahmatMu Tuhan
Ampunkan dosa-dosaku

Aku mengadu padaMu Tuhan
Engkau adalah tempat mengadu
Tiada siapa dapat mengampunkan
Kecuali Engkau wahai Tuhan

Aku telah menyesal
Di atas perbuatanku
Terimalah taubatku pimpinlah aku
Ku telah derita aku telah tersiksa
Jadikan ketakutanku mensyafaatkanku (di akhirat nanti)

4 comments:

insan_kerdil said...

salam...
ni antara lagu fevret sya...
hayatilah lirik lagu nie..
insyaAllah meninsafkan..

rahmanw said...

salam...
insan kerdil...
dah lebih setahun saya kenal ngan lagu ni....
saya suka liriknya yang bersahaja...
tak terlalu "berat" nak faham....
dah lebih setahun "kenal" dengan lagu ni...seingat saya bulan puasa tahun lepas...hehehe...

insan_kerdil said...

saya plak da hmapir setahun...
hr 2 kwn sya suggest soh dgr lagu "rasa bertuhan", lagu mawaddah gak..

pastu masa cr lagu 2 sya t'jumpa lagu nie..hehe..

erm...btol2..lirik b'saha..tapi maksud yg mendalam..

Miss jane said...
This comment has been removed by a blog administrator.