Monday, August 17, 2009

ikhtiar mengubati H1N1

salam dari melaka.....

petikan:yb lim


Mari kita sama-sama mencuba. Jika diizin oleh Allah SWT, maka akan ada hasilnya. Cara mereka mengubati penyakit selsema babi.
bahan2nya adalah:

1. air kelapa
2. kurma
3. mangkuk


cara2nya

1. masukkan kurma ke dalam mangkuk
2. tuang air kelapa
3. biar sejam dua
4. minum air kelapa bersama makan kurma


petikan:perakkite

epal hijau dan jus limau atasi flu babi

Bukan menjadi kesalahan untuk kita mencuba, apatah lagi jika cara dan apa yang dibuat itu halal. Lagipun bangsa Melayu memang banyak petuanya yang tersendiri terutama dalam menangani daripada herba sehinggalah air suam.

Mungkin anda sendiri tidak percaya, bahawa epal HIJAU dan jus limau mujarab untuk menyembuhkan penyakit flu babi (H1N1). Namun begitulah yang dikhabarkan oleh seorang ustaz yang berjaya menyembuhkan seorang kanak-kanak yang terkena flu babi (H1N1) di Shah Alam, dengan izin Allah yang maha Esa.


MINUM JUS EPAL HIJAU DAN OREN

Bagi anda y
discharge ang sakit tekak dan deman, sila blend epal hijau dan minum jusnya sehingga simptonnya hilang.

Seorang kanak-kanakdi Shah Alam telah diberi minum jus epal Isnin/Selasa dan beliau didapati kebah daripada demannya pada Rabu. Anak berkenaan telah dimasukkan ke ICU tetapi di discharge setelah minum jus epal hijau/jus oren. Semuanya berlaku dalam tempoh empat hari.

Takdal hal mencubanya kerana ia tidak mendatangkan kemudaratan. Rasanya nanti harga epal hijau dan jus oren mendadak naik ler pula, macam topeng muka tu.



No comments: