Sunday, November 1, 2009

teksi-teksi seantero dunia

salam dari melaka.....

kalau rasa dah bosan ngan teksi kat malaysia ni....
boleh la suruh kerajaan pelbagaikan macam teksi teksi kat bawah ni....






















































6 comments:

maiyah said...

sy nak naik teksi yg ke 5 tu heee :D

rahmanw said...

salam....
kak maiyah...tu namanya BETEK
beca + teksi.....
hehehehe

Zil-el-Saif said...

salam..

yang no 5 tu la paling cute
cam boleh gigit

rahmanw said...

salam....
wah....zil...ko pun minat yang no 5 tu ek?
apsal tak ada yang minat no 2 tu?
cam best je...cepat sikit sampai...hehehe

ummi humaira said...

salam dik ..

macam2 rupa teksi2 dunia ni kaan , kalu yg dlm gambar tu , satu pun lum ummi naik ..

rahmanw said...

salam...
ummi-kalau nak naik kena gi luar negara....kat malaysia tak ada lagi teksi2 ni...hehehe