Monday, January 11, 2010

gambar-gambar ketika program

salam dari selayang.....

SILA UNDI (DIDALAM KOMEN) UNTUK GAMBAR YANG PALING MENARIK

wajah-wajah peserta

en. firdaus,hj wan rusli dan tenaga pengajar


muslimah HALAQAH


muslimah MUSLIM AID melayan anak2 rohingya


muslimah MUSLIM AID


khusyuk melihat persembahan nasyid


muhammad dan wakil HALAQAH


dari kiri hj wan rusli,adeq fauzy,awit (HALAQAH) dan pengetua madrasah


dyrana orang kuat SHUKUR


sis yus (SHUKUR) dan kawan


muhammad dan en firdaus


perbualan orang kuat MUSLIM AID,HALAQAH dan ustaz hashim


mira (MUSLIM AID) dan anak anak rohingya


keluarga ELLINUR


muslimah HALAQAH dan anak rohingya


bapa ellinur dan anak rohingya


my mom (caaaayang mak...hehehe)

sumbangan orang ramai






keadaan asrama madrasah











berpusu pusu menyambut kedatangan sukarelawan

sesi ucapan dari kiri muhammad (MUSLIM AID) dan alhana (SHUKUR)

kata kata aluan dari wakil MUSLIM AID


kata kata aluan dari wakil keluarga puan ellinur


alhana (SHUKUR) bersama anak anak yatim rohingya

aktiviti










jamuan makan










pemberian cenderahati sumbangan dari keluarga pun ellinur







sesi bergambar






persembahan nasyid






salam perpisahan






5 comments:

DNA said...

perggh!!!
banyak gila gambo kat sini.
tapi aku pelik la, ko punya muka awat tak ada Rahman?

DNA said...

terlupa pulak aku nak undi. emm.. rahman, aku undi untuk gambo ni!
aku rasa ini yang terbaik sekali.
(kirim salam ek!!)
http://3.bp.blogspot.com/_MTYcUwj6ZZo/S0v6tD11TGI/AAAAAAAAAUA/J_pLvpMMUGc/s400/IMG_2973.JPG

rahmanw said...
This comment has been removed by the author.
rahmanw said...

salam....
alah...tuan punya blog tak yah tunjuk muka la...(den pun tau segan gak...hehehe)
tapi kat sebelah kanan tu kan ke dah ada gambo aku....

DNA said...

ko pun nak enterprem jugak ye..
wakakkaka.... bagus! bagus!!
aku jugak yang tak berani nak letak gambo sendiri. :D