Wednesday, July 22, 2009

alahaiiiiiii........

salam dari melaka.....

kalau aku jadi cikgu....mau terjun tingkap baca karangan budak ni.....hehehe.....


8 comments:

BUJANG SUSAH said...

Wakakakakaka..... lawaknya man... nak pecah perut aku ketawa....

zai said...

Laa....asyik dok ulang cita yang sama jer...ni kena buat tajuknya buka pintu, tutup pintu nie..bukan cite hantu hehehe..eeiii seram giler !!!

sonata anak kancil said...

itu baru kalau jadi cikgu dah nak terjun tingkap...jika dah jadi cikgu macammana??? terjun umah terus!!! itu baru satu karangan yang disemak,kalau satu kelas 45 murid????. habis terus la....inilah antara hasil tulisan imiginasi budak2 - cikgu pun kena layannnnn....

tu yang ada kata, seme murid giler!!! mau cikgu tak giler sama....inilah hakikat sebenarnya jadi cikgu....mau jadi cikgu???

rahmanw said...

SALAM....
bujang susah-memang lawak...tu yang aku letak dalam blog ni....
seb baik la ada kat CC...terpaksa la tahan gelak...hehehehe....

kak zai-hahaha....betul2 takut tu sampai ulang2 ayat....

sonata-biarpun terpaksa layan karenah 100 murid pun....kira ok la tu dapat sumbangkan amal jariah...
memang kadang2 tu tak leh tahan dengan kenakalan anak murid...
(sebab saya masa sekolah dulu pun leh tahan nakalnya...hahaha)

mazaziman said...

what the...
aduyai. gelak guling2. budak darjah brape ni weh

rahmanw said...

hahahaha...mana la aku tau....
tapi tengok tulisan,cantik je....
kalah tulisan aku ni(tulisan masa zaman sekolah la...hehehe)

DNA said...

muhahahhahaakakakakkaka...
kelako siot!! (Rahman,ini bukan karangan ko dulu kan?)

ada lagi tak...meh la kongsi sama..

Muhammad said...

nih bleh jadi idea untuk wat karangan bahasa arab utk bebudak skolah nih!