Sunday, July 19, 2009

layannnnn.......

salam dari melaka.....

mari melayan tag.....

1. Bekas kekasih saya adalah :
yang mana satu tu?
hahahaha................

2. Saya sedang mendengar :
isteri dari kumpulan instinct.....
nak dengar....sila klik
manyak syok woooooo........

3. Mungkin saya patut :
buat apa yang patut kot?

4. Saya suka :
apa yang aku suka....
hehehe

5. Sahabat-sahabat baik saya :
semua sahabat yang baik ngan aku....

6. Saya tak faham :
memang aku tak paham....apa soalan ni nak sebenarnya?

7. Saya kehilangan :
masa yang dah berlalu....bila difikirkan balik,rasa menyesal je bila masa tu berlalu macam tu je.....

8. Ramai yang kata :
mana la aku tau diorang kata apa....lain le kalau diorang bagitau kat aku....ish...

9. Makna nama saya :
PENGASIH.....ehem...ehem...

10. Cinta itu adalah :
kasih sayang?

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
apa soalan ni?
wat aku pening kepala la....

2. Saya akan cuba :
kumpul duit...pinang anak orang....ehek...ehek...
calon pun tak ada lagi ni....sape nak jadi calon aku...angkat tangan...
hahahaha.....

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal abadi

14. Telefon bimbit saya :
n-gage QD

15. Bila saya terjaga dari tidur :
alhamdulillah....

16. Saya paling meluat bila :
tengok
orang yang menafikan hak ALLAH,orang yang riak,takabbur....walhal dia tak sedar dia tak layak guna sifat ALLAH tu.

17. Pesta/Parti adalah :
pesta tu apa?coklat choki2 baru ke?
parti islam semalaysia....ngeh..ngeh...ngeh...

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
anak tucing yang dah berbulu....tomel...tomel....

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
zaman kanak2....

20. Hari ini :
sedang diharungi...

21. Malam ini saya akan :
malam buat apa lagi....tido le bang oiiii.......

22. Esok saya akan :
insyALLAH,mulakan kerja balik.dah cuti seminggu jaga mak aku yang tak berapa nak sihat.

23. Saya betul-betul inginkan :
ALLAH......
walaupun aku sedar,aku bukanlah hambaNYA yang taat.....

24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ini...
tak ada beza macam semalam...alhamdulillah,walaupun tak hensem....tapi bersyukur dengan kurniaan ALLAH....

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
jarang shopping la.....kalau pergi pun tak tentu...alah...pegi pasar malam je...
ps2 dah ada kat umah,wat pe nak bazir duit masuk tempat games lagi.

26. Makanan barat atau Jepun :
burger,pizza,french fries,chicken chop,
chicken pox....eh...makanan ke tu?
makanan jepun rasanya tak pernah makan....

27. Bilik yang terang atau gelap :
amende le soalan ni???
tak paham aku.......apa motif soalan ni sebenarnya???

28. Makanan Segera adalah :
cepat dimasak sedap dimakan...lagi best kalau dapat makan kat kedai...bertambah tambah best kalau ada yang belanja...hehehe...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
lom mati,camne nak kata ayat terakhir ek?

30. Siapa yang anda mahu TAG?
sahabat2 yang follow aku dan yang aku follow......
jawab...jangan tak jawab....


6 comments:

Anonymous said...

salam Bro!!!

:D

rahmanw said...

salam...
:-)

BUJANG SUSAH said...

wakakakakka... lawak.. lawak.... kan ke ko dah kawin man...

rahmanw said...

salam...
aku lom kawin la iskandar....
hehehe.....
ko ada calon ke?
hahahaha........

Unknown said...

tag yg sama gak soalan nya dr puan Zai , tp lum terjawab lg dik oiii . klu akak jwb nnt kira 2 in 1 le yer

rahmanw said...

salam....
memang sama umi....
sebab tag ni berlegar-legar....tak ada tempat tetap...hehehehe....