Monday, October 26, 2009

hukuman bagi membunuh dan perkosa kanak-kanak 8 tahun

salam dari melaka.....

TEMBAK DIKHALAYAK RAMAI SAMPAI MATI










Ini perkara yang berlaku di Yemen ... kalau Malaysia buat macam ni kompom takda yang berani mendera kanak2 lagi dan takkan berlaku kes seperti sharlini dan yang lain-lain tu.

Kat Yemen mereka buat di pasar awam rakyat semua tengok untuk pengajaran ...

sumber

4 comments:

zai said...

MasyaAllah...ngerinya kak zai tengok..takut sangat2 rasa nak terkeluar jantung..

Meremang bulu roma..

rahmanw said...

salam...
ni baru kat dunia kak zai....
seeeloknya hukuman ni dijalankan kat malaysia gak....baru la tak ada kes macam arwah adik nurul jazlin....

ummi humaira said...

salam dik..
kalu dilakukan di negara kita segini rupa kan bagus , x der le banyak sangat perbuatan mungkar dunia / akhirat

rahmanw said...

salam...
betul tu ummi...tapi lebih tepat lagi hukum hudud digunakan dalam perundangan kat malaysia ni...aman rasanya..