Thursday, October 22, 2009

sejadah berdiri

salam dari melaka.....



jangan tipu orang la pakcik/makcik dan tolonglah jangan membiarkan orang melayu ni percaya kepada perkara2 khurafat hingga boleh membawa kesyirikan kepada ALLAH.tak ada dosa yang tidak dapat di ampunkan oleh ALLAH selain dari menduakan ALLAH.video ni menunjukkan sesiapa sahaja boleh buat sejadah berdiri.saya ucapkan terima kasih kepada pembuat video ni.saya harap tiada seorang pun yang meletakkan kepercayaan bahawasanya "INI ADALAH KEAJAIBAN ALLAH".

sekiranya berlaku ditempat tuan2 dan puan2...saya harap tak perlulah dipanggil pemberita.cukuplah setakat dibentangkan kembali sejadah yang dikatakan berdiri tu,seterusnya memanggil jiran2 kita untuk berjemaah beramai ramai....itu lebih baik bagi diri kita.

-WALLAHUA'LAM-

2 comments:

DNA said...

Wa'alaikumus salam.

muahahhahahahha..... betul tu! aku sokong apa yang ko katakan tu!

mari kita ramai-ramai berjemaah dan bukan datang sekadar nak tengok sejadah je.

rahmanw said...

salam...
betul tu bro...hehehe...